Consiliul Județean Călărași implementează un proiect prin care interacțiunea cu
cetățenii se va simplifica, totul urmând să se desfășoare prin intermediul tehnologiei. Mai exact, cetățenii nu vor mai interacționa direct cu funcționarii public și vor obține documentele necesare mai ușor. Astfel, autoritățile speră să reducă birocrația.
“Conceptul pe care noi dorim să îl aducem în realitate este unul extrem de simplu: cetățeanul să nu mai aibă un interlocutor acru, de ce să nu spunem, atunci când ajunge să aibă nevoie de o administrație publică, fie ea județeană sau locală, ci acolo să găsească un partener.
Un partener dispus să îi rezolve problemele. Și când acel partener nu există sau cetățeanul nu dorește să se deplaseze, să poată să își rezolve singur problemele: să își obțină singur un document în format electronic, printr-
Într-
“Acest portal creat de Consiliul Județean este un prim pas către atingerea acestui obiectiv, în sensul de a eficientiza activitatea Consiliului Județean și de a ne ușura munca, prin faptul că cetățenii nu mai vin către noi în mod direct, ci în baza unui portal își rezolvă problemele.
Este un portal disponibil, va fi pe site-
Semnalăm o groapă, semnalăm lipsa unui indicator, semnalăm un drum prost, poate chiar să încărcăm o fotografie. Și atunci, ele să fie centralizate prin acest soft, noi să știm și să dispunem măsuri să le remediem”, a mai precizat Bogdan Mihai.
Administratorul public al județului Călărași susține că ideea nu este una proprie, iar la dezvoltarea sa au lucrat mai multe persoane.
“Au fost niște modele luate în calcul. Nu este o idee proprie, este un cumul de idei. Partea cu aplicația a venit chiar în baza unor discuții interactive recente. Am discutat cu colegii de la dezvoltare și am întrebat de ce nu facem.
Și acum aflu că s-
PORTAL CARE SIMPLIFICĂ
RELAȚIA CETĂȚEAN – CJ CĂLĂRAȘI
14 decembrie 2023